جمعه ۳۰ شهريور ۱۴۰۳
ساعت : ۱۶:۱۷
کد خبر: ۱۴۱۰۷۴
|
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۳:۵۳
به همت فرهنگسرای اندیشه

یازدهمین جشنواره پوستر «مهربانی» برگزار می‌شود

یازدهمین جشنواره «پوستر مهربانی» همزمان با سالروز ولادت پیامبر اکرم(ص) و هفته اخلاق و مهرورزی برگزار می‌شود.

یازدهمین نمایشگاه جشنواره پوستر پیامبر مهربانیبه گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، با تجربه جشنواره‌های گذشته و ۱۰ دوره نمایشگاه، دبیرخانه برگزاری جشنواره پوستر «مهربانی» بر آن شد تا امسال هم با مشارکت فرهنگسرای اندیشه از هنرمندان علاقه‌مند دعوت کند در این جشنواره حضور یابند.

 

بر این اساس، به پاس قدردانی از مردم مقاوم و بردبار غزه  و همزمانی این نمایشگاه با ایام دفاع مقدس، بخش جنبی با رویکرد شهدای غزه و دفاع مقدس برگزار می‌شود. از این رو دبیر خانه یازدهمین جشنواره علاوه بر موضوعات مرتبط با فرهنگ مهربانی، عنوان «مهربانی با مردم و کودکان غزه» و «مهربانی در دفاع مقدس» را پیشنهاد می‌کند تا در بخش ویژه به نمایش گذاشته شود. 

 

موضوعات پیشنهادی این جشنواره شامل مهربانی با کودکان، مهربانی با پدر و مادر، مهربانی با سالمندان، مهربانی با طبیعت و موضوعات مشابه است. هنرمندان شرکت‌کننده در این جشنواره، غیر از موضوعات پیشنهادی هر عنوان دیگری را که ترویج‌کننده حس مهربانی باشد، می‌توانند به دلخواه خود انتخاب کنند.


همچنین دبیر جشنواره جلال عطارزاده و هیئت داوران شامل استادانی همچون چون محمدعلی کشاورز، یدالله تناور و مصطفی خزایی است. مهلت ارسال آثار از یکم تا ۲۵ شهریورماه ۱۴۰۳ و آیین افتتاحیه ۳۱ شهریورماه ۱۴۰۳ در نظر گرفته شده است و اعلام نتایج، اهدای جوایز و اختتامیه ۲۳ آبان همزمان با  روز جهانی مهربانی در فرهنگسرای اندیشه خواهد بود.

 

در شیوه ارسال و مقررات جشنواره آمده است:
هر شرکت‌کننده حداکثر سه اثر می‌تواند ارائه کند که یک اثر برای نمایشگاه انتخاب خواهد شد و دریافت آثار از طریق سایت هنرمندان ایران (iran-artist.com) خواهد بود. آثار به صورت فایل  pdf درابعاد ۵۰ در ۷۰ با فرمت jpg و رزولوشن ۳۰۰ dpi ارسال شود.

نظر شما